FACEBOOK

Emosi Studio on Facebook

Saturday, January 10, 2009

Menjauh ( Acoustic Version)



Song Title: Menjauh
Writen By: Rizal Ome
Language: Malay
Label : Emosi Studio


www.youtube.com/user/emosistudio



=Lirik=

Verse:
Sejak ku terpandang wajah mu,
Hati ku kian tak menentu,
Walau pun kau masih menjauh,
Hati ku tetap pada mu.

Dan aku tak mungkin lagi
berubah hati x2
Walaupun sekali lagi
Kau pergi,
Jauhkan diri x2.

Pre Chorus:

Terungkai kata, yang sangat indah,
Kerana ku tahu kau bukan milik ku,
Biarkan saja, aku begini,
kerana ku tak mampu lagi

Chorus:

Berkata apa,
Berkata apa-apa,
Aku aku yg masih kebingunggan,
Berkata apa,
Berkata apa-apa,
Melihat kau pergi jauh dari sisi

Biarlah aku,
Tinggal kan aku,
Mungin kau pernah tahu isi hati,
Tapi menjauh,
Kau masih jauh lagi pada ku

Maaf kan aku... Maafkan aku...

0 comments: